13.3.2013

EP ♥ Varuste haaveita...

Sain siis vihdoin viimein aikaiseksi tehdä tämän postauksen.. Varuste haaveista!
Omalla kukkarolla ei olisi varaa noin suuriin ostoksiin. Tosin, kyllä tuolta löytyi varteen otettaviakin juttuja!
Kuvien alta löydät pienet sepostukset haaveista.

Mikä on teidän unelma varuste, josta unelmoitte ja jonka todella haluaisitte? 

MULLE

Pinkeistä ratsastushousuista oon unelmoinut jo jonkin aikaa! Mä haluan ne!
Kisatakki multa uupuu kokonaan. Eikä multa löydy kyllä rannekelloakaan. En oo koskaan oppinut pitämään lippistä, mutta tuota lippistä pitäisin vaikken osaisikaan.
Haluaisin palaturvaliivin, koska toi perusturvaliivi on niin tönkkö. Noi kannukset menis tietysti sävy sävyyn jalustimien kans. Toi kypärä on yli hieno!

RETULLE


Rakastuin tuohon KL:n koirantakkiin! Ihana, melkinpä pitäisi se ens talveksi tilata ;) 
Retulle oon ajatellut jotain jättityynyä olkkariin, se kun tykkää siellä köllötellä. Retulle sopii melkeinpä mikä vaan väri. Mutta en aio sen ylle kyllä vaaleanpunaista laittaa.. Hyi, tyttöjen väri! 
Oon itse suosinut Mustin&Mirrin tuotteita.. Varsinkin Hurttaa. Se on kestävää ja oon ollut tyytyväinen.


XENALLE




Värit ovat aikalailla tietynlaisia.. Tosin joukosta löytyy kuparia (oranssia?) ja ihanan sähkönsinistäkin väriä!
Oon aika tarkka siinä, että satulahuovan ja korvahupun kuuluu olla toisiinsa sopivat väriltään.
Jos oon kisoihin menossa, yritän saada kaikki varusteet edes "ryhmittäin" saman värisiksi.
Riimuja löytyi vaikka kuinka ihania ja vaikka kuinka paljon, joten en lähtenyt kaikkia tänne keräämään.

2 kommenttia:

  1. Ei olis pitäny kattoo tätä! Nuo pinkit housut on niiin ihanat! Mutta tietysti niin kalliitkin, ettei mulla ikinä ole varaa noihin :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NO niinpä!! :( enkä ikinä raaskisi noin paljoa käyttää housuihin.. mun tuurilla menis heti viikon sisällä rikkikin :D oon ulkomailtakin yrittäny kattella (sieltä kun saa usein halvemmalla) mutta en oo vielä mieluisiin törmännyt.

      Poista