6.1.2013

50 faktaa minusta/facts about me/fakta om mig

Tää oli yllättävän haastavaa.. Mutta kannattaa sunkin kokeilla!

1.Olen 19 (täytän lokakuussa 20)
2.Asun Etelä-Pohjanmaalla
3.Mulla on ollut napakoru
4.En pidä ammatista, johon itseni opiskelin
5.Haaveilen omasta ratsastustallista.. harrastetallista..
6.Harrastin street showta
7.Oon tyytyväinen istuntaani.. vähän ainakin
8.Suunnittelin jossain välissä meneväni armeijaan
9.Rakastan teetä!
10.Olen kenkäfriikki.. Haluaisin jatkuvasti uudet korot lisää..
11.Tykkään paljon Filmtownin irtokarkeista ♥
12.Tänä vuonna opisken parturi-kampaajaksi
13.tai ratsastuksenohjaajaksi
14.Sain joskus paljon palautetta siitä, kun sanoin hämähäkkiä hämmähäkiksi..
15.Vitosluokalla vasemmasta kädestä murtui luu.. putosin kiipeilytelineestä..
16.Inhosin yläasteella vaaleanpunaista.. nyt pidän siitä todella paljon!


17.Haaveilen huulikorusta.. medusa.. madonna tai labret..
18.Uskon helpolla kaiken mitä mulle kerrotaan..
19.Mieheni kanssa ollaan seurusteltu pian 4 vuotta..
20.Ja kihloissa ollaan oltu 3 vuotta..
21.Temperamenttisuutta löytyy..
22.Vihaan kiusaamista
23.Olen välillä tosi laiska
24.Tavoitteeni tänä vuonna on laihtua vähintään 7 kiloa
25.En osaa käyttää värikkäitä luomivärejä
26.Toinen nimeni on Eveliina.
27.Olen koukussa Sinkkuelämään ja Täykkäreihin
28.Sain amiksessa paljon itsevarmuutta ja tulin sosiaalisemmaksi.
29.En ole matkustanut lentokoneella..
30.Joissain asioissa olen suorittaja
31.Vihaan oliiveja.. hyi!
32.Haluaisin salaa osallistua Voice of Finlandiin
33.Rakastan villasukkia ja tossuja.. mun varpaat paleltuu helposti
34.Olen kateellinen pikkusiskolleni..
35.Se osaa kuvata mua paremmin  :D


36.Suunnittelu on lempipuuhaani.. haluaisin suunnitella kaikkea.. synttäriestä ratsastuskertoihin..
37.Haluaisin pitää heppakerhoa
38.Tykkään kokkaamisesta.. vapaa-aikana
39.Horoskooppini on skorpion
40.Todennäköisesti moni ulkopuolinen joka ei tunne mua.. luulee mua itsekkääksi ja rasittavaksi.
41.Hommaan itselleni samanlaisen huoneen omille vaatteilleni kuin Carrie
42.Pelkään korkeita paikkoja ja erityisesti hämähäkkejä!
43.En tajua kaikkia vitsejä kovinkaan helposti..
44.Välillä olen yllättävänkin blondimainen
45.Pidän joistain toimintaelokuvista.. muunmuassa Hamilton ja Expendables 
46.Ostan vielä chihun!
47.Unohtelen asioita välillä..
48.Onnennumeroni on 4
49.Haluan ehdottomasti Islantiin.
50.Myöhästelen helpolla.. onneksi en vielä töistä sentään

(kuvat on bongailtu netistä..)


9 kommenttia:

  1. 15.Vitosluokalla vasemmasta kädestä murtui luu.. putosin kiipeilytelineestä.

    vitun paska! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo.. muistin sen eilen ja totesin, että kuka voi olla noin noloo?:D

      Poista
    2. :---D Sitte se kauhee ongelma miten saadaan sut kotiin :''D

      Poista
    3. Eiks joku murtanu kätensä sillo mu syntäreill tai sit o kubvitellu aina omiani ;D

      Poista
    4. Joo, se tapahtu sun synttäreillä:D
      Näinpä näin.. ja kukaan porukoista ei uskonu, että mun käsi on oikeesti murtunu.. luuli sitä pikku lasten höpinöiksi:D
      Muistoja muistoja<3

      Poista
  2. Mukawaa ku oot mullekki kateelinen <3

    VastaaPoista