16.9.2013

TÄMÄ FIIIIIIIIIIILIS !

Tää fiilis mikä mulla on, on ihan sanoin kuvaamaton!!! Viime torstaina kävin siis jälleen lääkärissä kontrollikäynnillä. Mun saikku loppu siis eilen sunnuntaina! Saan palata työelämään ja ennen kaikkea...                                               SAAN VIHDOIN RATSASTAA ! ! !

Aivan mahtavaa! Luulin, että se olis kielletty koko loppu vuodeksi niin kuin alunperin lääkärit meinasivatkin. Ehdin jo tyytyä kohtalooni. Tämän suuren jutun kunniaksi huomenna onkin eka ratsastuskerta pitkään aikaan! Varasin koulutunnin Latva-Kiviniemestä. Tunti on viideltä ja siskon estetunti seiskalta, joten kuvaajakin on taatusti mukana. Vielä ei tiedetä, että mitkä hevoset saadaan tunneille. Mun ja siskon tunnin välissä mennään alkeisryhmään taluttelemaan. Saadaan kulutettua aikaa. Ei vain millään meinaa uskoa tätä todeksi! :´) En halua kuitenkaan ihan liikaa iloitella, kun ei tiedä kestääkö tuo käsi vielä niin paljoa. Toivotaan.. Jos näyttää, että käsi kestää niin sitten onkin vuokrahevonen taas etsinnässä. Mutta aloitellaan nyt pikku hiljaa!



Tämä postaus on jo päivän toinen joten käythän lukemassa aikaisemmankin postauksen:   Kuulumisia viikonlopulta..


4 kommenttia:

  1. ONNEE! Tiiän sen tunteen kun pääsee pitkän tauon päästä ratsastaa! Olin just tänään ratsastamassa, ja oli niin ihana tunti että oon niin onnellinen! Hevoset on ihania, ja onnee vielä kerran!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti (: Jep, kovasti ootellaan tunnille pääsyä!

      Poista
  2. Voi että, varmasti ihanaa! :)

    VastaaPoista