14.12.2012

EP ♥ Päiväni Studio Elitellä..

"Sinustako malli?" 1/2

Viime vuonna haettiin Studio Elitelle malleja. Jätin heille mallihakemuksen netissä..
Kului varmaan kuukausi ellei parikin ja olin unohtanut jo koko asian, että olin edes hakemuksen lähettänyt.
Puhelimeeni oli tullut yksi puhelu. Päätin koulussa tauolla soittaa takaisin.. Soittooni vastasi mukava naisääni "Studio Eliteltä hei, olit jättänyt meille mallihakemuksen..." Arvatkaa vain meinasinko revetä ilosta kymmeniin palasiin? Kyllä.. kyllä meinasin.

Sovittiin siis päivä jolloin menisin koekuvauksiin ja haastatteluun Helsinkiin. Päiväksi sovittiin 29.10 eli sattumalta syntymäpäiväni jolloin täytin 18. : )

Sain jotenkin kummasti houkuteltua jopa mieheni mukaan Helsinkiin.. Sanoin, etten osaa kulkea siellä yksin joten tarvitsen senkin mukaan : D Lähtö oli tuona perjantain aikaisin aamulla. Mulla oli tietenkin aikamoinen vaatekriisi edellisenä päivänä.. Kävin parturissa edellisenä päivänä joten hiustenlaitto oli vähän helpompaa. Meikin piti olla kevyt.

Studio sijatsi Helsingissä Punavuorella. Lähdimme siis pendoliinolla täältä Etelä-Pohjanmaalta Helsinkiin.. Ai niin.. Tää oli muuten mun ensimmäinen kerta, kun matkustin junalla. Älkää revetkö. Kävelimme asemalta sinne. Matka kun ei ollut huimaavan pitkä. Olimme Studiolla n. 11-12 aikoihin. Aluksi täytin lomakkeen, jossa oli joitain peruskysymyksiä. Joukosta löyty mm. pituus, onko tatuointeja/lävistyksiä tai arpia. Sen jälkeen oli vuorossa kuvaukset. Kuvista piti onnistua tietty määrä. Kuvaaja antoi kameran takaa neuvoja ja ohjeisti tarvittaessa. Kuvien ottoon ei mennyt kovinkaan paljoa aikaa. Seuraavana vuorossa oli haastattelu jonka Anette piti. Kysymykset olivat niitä tavallisia mm. "Miksi juuri minä?" Näin myös omat kuvani ja olin niihin ihan tyytyväinen. Niin ja.. sain kuulla, että olisin tervetullut kuvauttamaan itselleni mallikansion eli mussa oli siis jotain hyvää! ; D Mulle sopiva homma olisi mainosmalli. Ammattimalliksi on turha haaveilla pituuteni vuoksi. Olen siis 167cm pitkä.. Kolmesta sentistä kiinni. Sain kuulla hyvää palautetta noista silmistä ja kasvojen piirteistä.

Sovittiin alustavasti päivä jolloin tulisin kuvauttamaan mallikansion. Se meinas olla vähän haastavaa, koska mun piti tsekkailla myös vr:n juna-aikatauluja. Mutta saatiin päivä sovittua!

Juna lähti takaisin tänne kolmen maissa. Illalla tietenkin juhlimaan.. täytinhän tuona päivänä 18!




Tää vipa kuva on mun oma lemppari..

 Toinen osa tulee myöhemmin. ; )

4 kommenttia:

  1. Oi että miten kivoja kuvoja! Tyttö (tai pitäisi varmaan sanoa nainen!) olet kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos oikein paljon! :) lisää tulossa toisessa osassa.

      Poista
  2. Haaste sulle mun blogissa :) http://piilopaikkani.blogspot.fi/2012/12/luukut-18-ja-19.html

    VastaaPoista